Bestilling EHF

Quick3 kan settes opp til å hente inngående EHF fakturaer direkte til dokumentsenteret. EHF er et standardisert format for elektroniske fakturaer som gjør at ulike fakturerings og regnskapssystemer forstår hverandre. Dermed kan bokføringsjobben automatiseres i stor grad.
Slik klargjør du Quick3 for mottak av EHF: https://quick3.freshdesk.com/a/solutions/articles/48001199840

Hvis du allerede har inngående EHF fra en annen tilbyder må du kontakte denne for å få unlinket organisasjonsnummeret slik at det kan linkes til vårt aksesspunkt.

Tjenesten har transaksjonsbasert prising. Ingen abonnementspris. Faktureres etterskuddsvis per kvartal.

Her er oversikt over priser på disse tjenestene og andre transaksjonsbaserte tjenester
SMS-utsendelse (En SMS = inntil 160 tegn. Ved lengre meldinger regnes en melding per 153 tegn) 0,80
EHF inngående / utgående 3,00
Utgående EHF multikanal tillegg epost levering 2,00
Utgående EHF multikanal tillegg print/send 9,50
Utgående EHF multikanal tillegg print/send ekstra ark 1,25
eFaktura 2.0 3,00
Faktura B2C til Vipps 4,00
Tolking inngående PDF faktura 3,00
Vognkort oppslag kun teknisk 1,50
Vognkort oppslag med eier 2,00
Vognkort oppslag med PKK dato 2,00
Vognkort oppslag med eier og PKK dato 2,50
Utgående B2C faktura til Vipps 4,00
Kredittsjekk (bedriftskunder) 20,00
eSignering (inkludert bank-ID) 15,00
1881 Telefonkatalogen oppslag 0,50

Eventuelle kostnader kunden har med tredjepart er ikke dekket av vår pris. Dette gjelder f.eks. bankavtale, Vipps, Digipost og SMS melding.

NB! For at fakturaer som leveres som epost skal komme sikkert frem til mottaker må det registreres en SPF record for Fair Distribusjon på deres domene.
Dette må gjøres av den som administrerer domenet ditt. Vanligvis er dette teknisk ansvarlig i din bedrift – eller den som administrerer deres epostkontoer.

SPF recorden skal være som følger: v=spf1 a mx a:mail01-prod.fdc.c.bitbit.net a:wf01-test.fdc.c.bitbit.net -all

Ta kontakt med din leverandør av domene hosting/DNS leverandør for å få utført dette hvis dere ikke har en teknisk kontakt internt som har tilgang til dette.


Fyll ut bestillingsskjemaet og send inn for aktivering av tjenesten. Tjenesten vil normalt bli tilgjengelig i løpet av påfølgende virkedag.

Påkrevde felter merket med *

  1. Ett eller flere felter oppfyller ikke kravene
    Lagret
    Det oppstod en feil ved lagring av skjema, vennligst forsøk igjen eller ta kontakt med oss.