Du har 1.000,- igjen til fri frakt

FreshDesk gir mer effektiv saksbehandling på kundesenteret

Vi har integrert FreshDesk med Quick3 for mer effektiv saksbehandling på vårt kundesenter. Dette gjør oss i stand til å behandle inkomne saker raskere, og med bedre informasjonsflyt internt og tilbake til deg som kunde.
Epostkaos med halve firmaet på kopi, samrøre av spørsmål og informasjon som ikke hører sammen... Og nye spørsmål i en bisetning i slutten av en lang epost dialog. Kjenner du deg igjen?

For å komme dette problemet til livs har vi integrert FreshDesk med oppgavesystemet i Quick3. Fra før har vi i flere år brukt FreshDesk til å "huse" brukerveiledningen for Quick3. Nå har vi også tatt i bruk dette til mottak av henvendelser til kundesenteret. Dette gir vesentlig bedre informasjonsflyt og mer effektiv saksbehandling. For deg som kunde betyr dette raskere respons.

Saker som kommer inn som epost til support@quick.no eller gjennom det nye kontaktskjemaet kan du nå direkte fra Quick3 blir automatisk til saker i FreshDesk. De kobles til en oppgave i Quick3 slik at vi har full kontroll over sakene vi behandler for en kunde direkte på kundekortet. Vi bruker selvfølgelig også stemplingsfunksjonen i Quick3 for tidsmåling av hver oppgave for å sikre riktig fakturering av de sakene som skal faktureres.

Her følger noen tips til hvordan du bør bruke vårt support apparat for at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig:

Bruk gjerne den nye "Be om hjelp" knappen som har nå kommet inn i toppbåndet i Quick3. Der kan du søke i brukerveiledningen. Skriv noen stikkord relatert til spørsmålet ditt, så får du et forslag til relevante artikler. Kanskje finner du svaret på spørsmålet ditt allerede der.

Hvis ikke kan du gå videre til Kontakt support skjemaet. Angi tema slik at vi raskt kan rute saken til konsulenten med den riktige kompetansen hos oss. Skriv spørsmålet ditt så utfyllende som mulig, med relevante eksempler. Legg gjerne med et skjermbilde hvis det bidrar til å underbygge spørsmålet ditt. Hvis det er tilstrekkelig med informasjon i spørsmålet kan vi som oftest hjelpe deg uten å stille oppfølgingsspørsmål tilbake. Det gir tid spart både for deg og oss.

Hvis du foretrekker å kontakte support på epost - send da eposten kun til support@quick.no uten å sette personlige epost adresser hos oss på kopi. Hvis spørsmålet ditt er til en bestemt person hos oss kan du heller nevne det i innledningen i eposten din, så blir den fordelt videre hos oss hvis konsulenten som først ser henvendelsen ikke kan løse den.

Unngå å sende support henvendelser til de personlige epost adressene til våre konsulenter. Bruk heller support@quick.no. Da er du sikker på at noen ser henvendelsen din - også når din favoritt-konsulent er på ferie eller av andre årsaker ikke har mulighet for å besvare spørsmålet ditt raskt. På den måten unngår du dermed at saken din blir liggende ubesvart. Vårt kundesenter har mange dyktige ressuser med overlappende kompetanse.

Behold emnet i epost svaret du har fått hvis du skal ettersende tilleggsinformasjon om en sak. Det sikrer at tilleggsinformasjonen havner sammen med det opprinnelige spørsmålet hos oss.

Opprett separate henvendelser dersom du har flere spørsmål som ikke er relatert til hverandre. Det gjør det enklere for oss å fordele oppgavene hvis ikke alle spørsmålene kan behandles av samme ressurs.


Er en slik løsning også interessant for din kundeservice avdeling?
Du kan lese om FreshDesk her.
Integrasjon mellom oppgavesystemet i Quick3 og FreshDesk vil snart bli tilgjengelig som en egen modul.